Colibri Consulting

Strada Gheorghe Săulescu, nr. 29, clădirea Chronos, etaj 4, Iaşi, România
+40749322076
+40743942816
office@colibridesign.ro

Cel mai mare festival sportiv din România

MensMentis, cel mai mare importator şi distribuitor de echipamente de fitness premium din România, a hotărât că e timpul să joace în altă ligă şi să-și consolideze o imagine nouă de brand, mai "tonifiată". Iar, în cursa lor de rezistenţă şi viteză ne-au cooptat şi pe noi.

SERVICII

Rebranding

Dezvoltare E-commerce

Strategie de comunicare

Social Media Marketing

Organizare "Tiger Classic"

Marketing "Tiger Classic"

Forța are acum o nouă înfățișare

Siguranță. Echilibru. Stabilitate. Esența MensMentis a fost comprimată într-o identitate vizuală puternică. De unde provine? Din îmbinarea vizuală a unui bust de campion de culturism, cu acronimul MM.

O interfață digitală puternică

Un shop online cu multiple funcționalități şi soluţii "custom", integrate atât în modulul de interfaţă, cât și în cadrul platformei CMS, împreună cu o imagine fresh, complet reinterpretată, pun premizele unei noi etape în strategia de vânzări online a Companiei.

Cel mai mare festival sportiv din România

Acest parteneriat s-a consolidat și prin implicarea echipei Colibri atât în organizarea, cât și în conturarea și implementarea strategiei de promovare online a unui proiect de suflet pentru MenMentis - cel mai mare festival sportiv din România, Tiger Classic Bucharest.

Campanie SEM eficientă

În acest proiect inedit de business imobiliar, am avut ca obiectiv principal construirea unei imagini ce inspiră vitalitate şi încredere, pentru un concept relativ nou pe piaţa locală de închirieri, cel de Property Management şi servicii complementare de intermediere şi consiliere pentru proprietari şi chiriaşi.

SERVICII

Naming & Branding

Dezvoltare Web

SMM şi SEM

Online Content Strategy

Identitate vizuală proaspătă

Iașul, orașul celor 7 coline, a fost principala inspiraţie pentru imaginea RentEasy. Reprezentarea așezării și atmosferei sale s-a redat printr-un simbol grafic în culori vii, de formă septagonală în care se pune "punctul" pe nevoile clientului.

 

Am pus punctul şi pe Responsive

Chiriaș sau proprietar, român sau străin, utilizatorii noului site vor descoperi o platformă responsive plină de informaţii utile în format bilingv (Română şi Engleză) şi un catalog divers de oferte detaliate, cu imagini clare, cum toate platformele imobiliare ar trebui să fie.

Comunicare prietenoasă

În promovarea noului brand am apelat la o Strategie de Content Marketing bazată pe diseminarea unor articole informative de tip "how-to", într-un ton prietenos ce se pliază pe nevoile unui public ţintă tânăr şi cosmopolit.

 

Campanie SEM eficientă

Adiacent realizării proiectului de branding şi a campaniei de promovare, am demarat o campanie SEM productivă prin care am reuşit să plasăm clientul pe harta digitală a închirierilor de apartamente din Iaşi.

Un nou ecou al brandului

Povestea DornaEcoHouse, în care lemnul joacă rolul principal, se desfășoară pe piața europeană a construcțiilor caselor din lemn. Creațiile meșterilor DornaEcoHouse nu puteau rămâne în umbra. Era nevoie de o nouă identitate, inspirată de natură, care să prezinte, în lumina potrivită, pasiunea lor şi calitatea lucrărilor realizate.

SERVICII

Rebranding

Dezvoltare Web

Marketing

Strategie de comunicare

Social Media Marketing

Digital Marketing

Content marketing

O identitate cu esenţă de lemn

În crearea noii identități vizuale am integrat subtil esența organică atât prin nuanțele naturale de Rifle Green și Old Mos Green, cât şi prin iconografia care ilustrează nervurile arborilor, un simbol al experienţei dobândite prin timp. 

Aspect și funcționalitate

Noua platformă digitală a companiei a fost gândită drept un instrument util de informare a publicului țintă. Atractivitatea sa provine din strategia de content management clară și puternic vizuală, dar și din funcționalitățile ce respectă principiile de uzabilitate a unui site de ultimă generație.

 

Un nou ecou al brandului

Strategia SMM, ce serveşte obiectivului de creştere a notorietăţii brandului, s-a concretizat într-o serie de materiale digitale cu un conţinut informativ clar, prietenos şi puternic vizual.

Website, pur şi simplu

În ciuda statutului de "underdog", Craiova și Oltenia aveau nevoie să arate lumii că dețineau hrană culturală din abundență. Asociaţia CCEC 2021, condusă de viziunea sa europeană și de posibilitatea de a intra în cea mai mare competiție europeană dintre oraşele României, a pornit în căutare de colaboratori pentru trasarea identității sale digitale și în afara granițelor Olteniei. Așa au bătut şi la uşa noastră...

SERVICII

Branding

Dezvoltare Web

Design materiale promo

O identitate vizuală pertinentă şi coerentă

O identitate ce prezintă toate faţetele culturii craiovene într-o unitate de forme laitmotiv. Astfel, am schițat o adaptare mai deschisă a emblemei celor șapte arte liberale, oferind și o simbolistică alternativă celor cinci judeţe ale Olteniei.

Website, pur şi simplu

O platformă complexă cu un calendar integrat de evenimente, shop online de suveniruri, modul de donaţii, acestea fiind doar unele dintre funcţionalităţile prezente pe noul site administrat colaborativ, prin intermediul unui CMS, gândit pe multiple niveluri de acces.

 

Website fără stres de utilizare

Un concept de branding inedit pentru o firmă de mutări profesioniste din regiunea Moldovei. Deşi un actor cu experienţă în domeniu, clientul nostru a observat stagnarea rezultatelor în promovare, cauzată de lipsa unei imagini care să-l scoată din anonimat. Astfel, un SuperErou a luat naştere!

SERVICII

Naming & Branding

Comunicare de brand

Dezvoltare Web

Design flotă transport

Design materiale de promo

Branding salvator

Identitatea a fost schiţată în jurul unui personaj de benzi desenate cu multiple instanţe de acţiune, pe baza căruia s-au dezvoltat toate materialele de promovare. Un Erou care te scapă de stresul mutărilor.

Website fără stres de utilizare

Noua platformă de prezentare a fost dezvoltată sub forma unui site responsive de tip one-page design, care se derulează în stilul unei benzi desenate cu efecte animate prin CSS, ce ţin captivat publicul ţintă.

Strategie de marketing eficientă

Clubul Educaţional Kiki, ”o prăjitură cu un altfel de gust” (după cum ar spune și clientul nostru), oferă un concept diferit de grădiniţă, bazat pe principii ecologice şi sustenabile. Toate zonele grădiniței îndeamnă și ajută copiii să înțeleagă în mod practic mediul în care trăiesc şi de ce natura trebuie protejată. Spaţiu verde, activităţi interactive, loc de joacă sigur, personal dedicat, într-un cuvânt, Kiki.

SERVICII

Branding

Dezvoltare Web

Content Marketing

SEM

Social Media Marketing

Identitate vizuală jucăușă

Pornind de la un nume drag clientului nostru, am dezvoltat identitatea vizuală și materialele grafice ce au în comun paleta vibrantă de culori și energia jucăușă pe care doar un curcubeu le poate emana.

Mobile-first website

Următorul pas al strategiei propuse a constat în construirea unui site pe măsură. Pornind de la un set de informații succinte, acesta a fost gândit mobile first, format din coloane modulare viu colorate, uşor de cascadat pe ecranul unui mobil.

Strategie de marketing eficientă

Am realizat și campanii eficiente de AdWords și Social Media prin care am atras un grup numeros de părinţi dornici să-şi înscrie copiii pentru a învăța într-un mediu natural și interactiv.

Am pus în funcţiune motorul SEM

Un proiect de rebrading complet ce a insuflat un plus de căldură imaginii unei companii dedicate să ofere un set integrat de servicii şi produse pentru sistemele de instalaţii, adaptat nevoilor clientului.

SERVICII

Naming

Branding

Dezvoltare E-commerce

Strategie de comunicare

Social Media

Un nume călduros

Un nume și o identitate care inspiră căldură, confort și adevăr. Dacă vechea identitate ilustra exact contrariul, noua identitate Verra, de la numele de brand până la slogan și paleta coloristică, transmite publicului ţintă sentimentul de confort, dar şi calitatea produselor comercializate.

Am pus la punct instalaţia online

Pentru noul brand se impunea și un magazin online dinamic, responsive şi relevant. Zis și făcut! Acesta a fost dezvoltat și implementat prin intermediul noii noastre platforme CMS, dedicată magazinelor online.

Catalog atractiv de produse

Împreună cu suita de materiale de promovare, imaginea catalogului de produse a avut parte de o transformare printr-un design aerisit și călduros, în care vizualul grăiește de la sine.

Am pus în funcţiune motorul SEM

Pentru îndeplinirea obiectivelor asociate campaniei de promovare Verra - creşterea notorietăţii şi a vânzărilor - am demarat o campanie SEM adaptată nevoilor clientului.

Final Spectaculos

Opera Română a atins rapid registrul acut pe scena pe care joacă de atâția ani, dar avea nevoie de o imagine în mediul online, care să vină în întâmpinarea cererii digitale, tot mai pregnante, de informaţii culturale de calitate.

SERVICII

Dezvoltare web

Content Management

Website cu Design Regal

Fiecare element al site-ului a urmat o traiectorie teatrală, artistică şi mai ales responsive, dar în acelaşi timp modernă şi accesibilă, perfectă pentru a face poftă de consum cultural.

 

Actul II

O funcţionalitate foarte utilă pentru echipa de publishing a Operei a fost reprezentată şi de integrarea repertoriului într-un Calendar responsive, interactiv şi informativ pentru utilizator.

Final Spectaculos

Stimularea digitală a consumului de cultură a avut loc printr-un conţinut informaţional reorganizat, de la biografii până la repertorii, prezentate sub un aer estetic proaspăt, nu numai în limba română, cât şi în alte două limbi de circulaţie internaţională.

The Party

Un proiect de branding dezvoltat pe baza unei tematici de "british music pub". Oxford Pub este locul în care prietenii, muzica şi gusturile englezeşti se contopesc în momente de neuitat. Un loc în care, cu ingredientele potrivite... Things Happen !

SERVICII

Naming & Branding

Comunicare de brand

Strategie de Marketing

Design interior

Design semnalistică 

Design materiale promo

Branding's Charm

Am dezvoltat întreaga identitate a pub-ului şi am implementat campania sa de lansare, modelând vocea şi tonul comunicării actualului brand, astfel încât, aerul de galanterie şi umor englezesc să fie subtil îmbinat cu o notă mai prietenoasă şi intimă.

Judged by its covers

Printre detaliile care completează perfect alura de pub englezesc a locaţiei, se numără şi meniurile versatile, colorate, realizate într-o notă muzicală. Vă prezentăm, The Book of OXFORD!

The Party

Campania de lansare a fost un real succes şi a culminat cu o petrecere electrizantă, acompaniată de muzica celor de la MoonLight Breakfast. Astfel, locaţia a fost pătrunsă de un sentiment de unitate prin muzică şi voie bună, pentru că la OXFORD: Things Happen!
 

Un website ce depăşeşte tiparele

Un studio de tatuaje din Iaşi care te îndeamnă să îndrăzneşti. Datorită experienţei artiştilor săi, Xperience reuşeşte să aştearnă pe piele cele mai complexe dorinţe. Noi am intervenit cu acele şi cerneala specifice advertising-ului pentru trasarea unei identităţi vizuale distinctivă și bine conturată.

SERVICII

Branding

Dezvoltare Web

Content Management

O reîmprospătare de lungă durată

Pornind de la vechea identitate, am desenat un simbol gotic la fel de impunător şi definitiv ca un tatuaj, bazat pe principiul contrastului, la fel ca aplicarea cernelii pe piele, acompaniat de un font serif declarativ.

Un website ce depăşeşte tiparele

Iar, pentru a-i atrage în lumea fascinantă a tatuajelor pe cei care sunt dispuşi să îndrăznească, era vital un website de prezentare al lucrărilor marca Xperience Tattoo, artistic și puternic vizual, în nuanţe de alb şi negru.

Rezultate savuroase

Un proiect fresh, cu un concept de "grassroots" marketing de un real succes în mediile sociale. Practic, un cocktail savuros de likes, comments & shares pentru piscina Apollo Summer Lounge, o oază de plăcere acvatică, aproape de oraş şi la dispoziţia oricărui doritor de voie bună şi bălăceală.

SERVICII

Branding & Naming

Comunicare de brand

Strategie de Marketing

Dezvoltare Web

SMM

Design materiale promo

Identitate de brand răcoroasă

Conceptul de branding s-a axat pe transpunerea imaginii locaţiei prin cea a zeului Apollo, recunoscut drept Zeul Soarelui. Simbolistica creată este completată de sloganul simplu, direct și concis, realizat într-o tonalitate jucăușă și prietenoasă, ideală pentru comunicarea cu publicul său țintă.

Materiale promo atrăgătoare

Briza identităţii vizuale a cuprins toate materialele de promovare a noii locaţii, de la meniuri până la semnalistica outdoor şi a atras publicul în mod constant, în fiecare sezon estival.

Rezultate savuroase

Campania de marketing implementată a avut un real impact în mediul reţelelor de socializare, pagina de facebook a locaţiei fiind una cu cel mai mare engagement organic al fanilor săi. Iar, locaţia în sine a căpătat renume ca fiind un brand prietenos ce răsplăteşte interesul şi fidelitatea.

Scroll